czwartek, 14 stycznia 2016

Efekty Cytrynowej diety oczyszczającej - efekty po 7 dniach stosowania detoxu - 4.5 kg mniej w tydzień!


Niedawno pisałam o cytrynowej diecie oczyszczającej, czyli detoxie jakiego podjęłam się tuż po Sylwestrze. Jako że właśnie zakończyłam kurację cytrynową, podzielę się z Wami jej efektami i moimi spostrzezaniami.


cytrynowa dieta oczyszczajaca, efekty diety oczyszczajacej, cytryna, picie soku z cytryny





Słowem podsumowania:
Tak jak wspomniałam przeprowadziłam kuracje oczyszczająca jelita, w skrócie polegającą na piciu soku z cytryny. O szczegółach, ilości i częstotliwości pisałam tutaj.

Kuracja może trwać od 3 do 12 dni. W moim przypadku był to dokładnie tydzień. Przez 7 dni piłam świeżo wyciskany sok z cytryny nie przyjmując przy tym żadnych pokarmów stałych. W międzyczasie piłam dodatkowo jedynie wodę.

Należy pamiętać, że nie jest to dieta odchudzająca a jedynie oczyszczająca złogi jelitowe (pisałam o tym tutaj) więc ubytek masy nie przekłada się 100% na nasz wygląd a odciąża jelita i pozwala im sie oczyscić co w efekcie długofalowym przełoży się na pracę układu trawiennego.


cytrynowa dieta oczyszczajaca, efekty diety oczyszczajacej, cytryna, picie soku z cytryny






Przejdzmy do sedna sprawy 
czyli moich osobistych spostrzezen a także efektów na przykładzie mojej osoby.


Spostrzeżenia:
Zacznę od spostrzeżeń w trakcie a także po zakończeniu czyszczania cytryną:

1. Zdumiewający jest fakt że będąc na tak restrykcyjnej diecie wykluczającej jakiekolwiek pokarmy stałe nie czułam wogóle głodu. Myślę że jedst tak dlatego że porcje soku z cytryny rozłożone sa równomiernie w przeciągu dnia co daje uczucie sytości.

2. Fizycznie i wizualnie zmiana jest widoczna na moim brzuchu, który nie jest napuchnięny ani wzdety. Jest płaski i nie sprawia mi żadnych problemów. Dzięki temu kiedy zakłądam spodnie sama do siebie się uśmiecham :) Wspaniałe uczucie!

3. Kolejnym spostrzeżeniem jest uczucie lekkości które zaczęło toważszyć mi już od 3go dnia oczyszczania.  Pozostało ono do końca i nawet w chwili obecnej czuję się bardzo lekko i mam wiecej energii i chęci do życia. Definitywnie znikło uczucie ociężałości :)

4. Ostatnia rzecz jaką zauważyłam to polepszenie kondycji mojej cery. Wygląda na wypoczętą i rozświetloną. Myślę że zawdzięczam to także witaminie C która jest antyoksydantem i wpływa rozjaśniająco na skórę.





Efekty:
Oczyszczanie cytryną a dokładnie sokiem z cytryny rozpoczełam ze wskazaniem 77.5 kg na wadze. O stanie początkowym moich zmagań o zdrowe i zgrabne ciało możesz przeczytać tutaj. Przyznam Wam szczerze, że zanim się jej podjęłam czytałam sporo na ten temat jednak efekty oczyszczania cytryną przeszły moje oczekiwania. Już samo codzienne poranne ważenie sprawiało, że chetnie wstawałam z łóżka. Każdego ranka ubywało mi bowiem około 0.5 - 1 kg.



Efekt końcowy to 73 kg! Czyli straciłam 4.5 kg w przeciągu tygodnia.






Pomimo że strata 4.5 kg nie jest bezpośrednio stratą 4.5 kg tłuszczu to jestem bardzo zadowolona z efektów cytrynowej diety oczyszczającej. Mogę nawet śmiało powiedzieć że poprostu czuje zmianę jaką oczyszczanie wprowadziło w moim organizmie.





Podsumowując polecam oczyszczanie sokiem z cytryny! Sama zapewne wrócę do niego za rok :) Ktoś czuje się zachęconu albo już wcześniej przeprowadzał oczyszczanie jelit ?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz