czwartek, 9 lutego 2017

Sposob na: Tanie wyciskane domowe soki owocowe przez cały rok!

Ostatnio miałam ochotę wrócić do tygodniowej diety sojowej która opisałam tutaj  Stwierdziłam jednak że obecnie nie potrzebuje tak radykalnego oczyszczania. Pragnę dostarczyć mojemu organizmowi witamin w naturalnej formie. W dodatku w jakiej smacznej! Tu z pomocą przychodzą wyciskane soki owocowe!








Postanowiłam przez 3 miesiące przedwiosenne (styczeń - marzec) raz w tygodniu serwować sobie witaminowa bombę w postaci domowego soku owocowego! Soki owocowe robię wyciskarką do soków Ambiano, której recenzje możecie przeczytac tutaj. Po roku użytkowania jestem z niej bezwzględnie zadowolona!

Zdając sobie sprawę że w okresie zimowym wcale nie tak łatwo jest o owoce na sok a ręczna wymarzone mogą okazać sie dosyć drogie znalazłam genialne rozwiazanie! 


 





W tutejszym Lidl-u i Aldi-m w każdym tygodniu jest promocja o nazwie "Super 6" i "Super Savers" oferująca produkty owocowo - warzywne w cenie 49c za opakowanie / sztukę w  zależności od rodzaju. W każdym tygodniu kupuje produkty na sok z wymienionych ofert. 

Dzięki takiemu rozwiązaniu 2 Litry świeżego domowego wyciskanego soku bo taka ilośc zwykle robię jednorazowo kosztuje mnie około 1.5€! Znacznie mniej niż soki ze sklepu a niewątpliwie taki domowy wyciskany i świeży sok jest o niebo zdrowszy i smaczniejszy. Jako że produkty w promocji zmieniane są co tydzień smaki soków wyciskanych które sobie przyrządzam są urozmaicone a i składniki odżywcze których dostarczają zróżnicowane. Rozwiazanie idealne a do tego nie muszę nawet zastanawiać się jakie produkty wybrać. 

Smacznie, zdrowo, szybko i tanio! 
Czyż nie o to nam chodzi? 






 

 





Tak jak wspomniałam zwykle wyciskam około 2 litry soku, co starcza na 2 spore porcje dla 2 osób. Jesli mam wenę to przyrządzam podwójna ilość :) Połowe wlewam do szklanej butelki po soku Dr.Witt i wstawiam do lodówki. Sok wyciskany  w lodowce trzymam maxymalnie 48 godzin. 

P.s
podobne promocje na owoce i warzywa ma także Tesco i Biedronka!




--- 
Tygodniową Dietę Sokową znajdziesz tutaj  -->
Recenzja Wyciskarki do soków AMBIANO znajdziesz tutaj -->

1 komentarz:

  1. Dla mnie najlepsze są soki świeżo wyciskane, na https://zdrovi.pl/ są różne wyciskarki do kupienia, zobaczcie sobie jak szukacie. Na takie urządzenie jak się postawi to na długie lata posłuży. I można zrobić mnóstwo różnych pysznych soków.

    OdpowiedzUsuń