sobota, 11 marca 2017

ZABIEG ZŁUSZCZAJĄCY KWASEM MIGDALOWYM NA TWARZ, OCZEKIWANIA I EFEKTY, KOSZT I MOJA OPINIA

Zapewne jeśli tutaj trafiłaś, interesuje Cię zabieg złuszczający kwasem migdałowym na twarz. Wiele słyszy się i czyta o dobroczynnym działaniu zabiegów kwasami na skórę twarzy, szyi czy dekoltu. Niektóre z nas mogą się obawiać wykonania zabiegu kwasem lub poprostu zastanawiać czy warto poddać się takiemu zabiegowi i czy aby nie będą to pieniądze wylane w błoto.



Ja sama jestem posiadaczką skóry mieszanej / tłustej z długą historią walki z trądzikiem a pózniej niedoskonałościami i przebarwieniami. W swojej historii stosowałam: maści, kremy, specjalnie przygotowywane w patece mazidła. Przeprowadzałam kuracje antybiotykowe, kuracje izotekiem. Wykonywałam zabiegi naświetlania lampami bioptron firmy zepter, mikrodermabrazje, zabiegi laserem fraxel. Jak widać jest tego cała długa i bogata lista. Daje mi to podstawy do oceny skuteczności i mojegu subiektywnego zadowolenia z efektow zabiegów. Startując z takim zabiegiem doświadczeć w walce z trądzikiem, niedoskonałościami jaki o przebarwieniami postaram się przedstawić tzw za i przeciw wykonaniu zabiegu kwasami a w szczególności kwasem migdałowym na twarz. 


KWAS MIGDAŁOWY



       Wskazania dla zabiegu kwasem migdałowym:

               * fotostarzenie się skóry 
               * rewitalizacja skóry (poszarzała skóra bez blasku)
               * zapalenie mieszków włosowych
               * trądzik 
               * łojotok
               * plamy starcze
               * potradzikowe przebarwienia skóry
               * drobne zmarszczki



Jakich efektów można oczekiwać po zabiegu kwasem migdałowym?

* spłycenie drobnych zmarszcek
* wygładzenie powierzchni skóry, w tym blizn
* działa antybakteryjnie, pomagając w walce z trądzikiem i łojotokiem
* zmniejsza ilość zaskórników
* rozjaśnia skórę / przebarwienia 
* nadaje wyrazną gładkość i miękkość skórze
* uelastycznia skórę

Efekty uboczne zabiegu kwasem migdałowym:

* zaczerwienienie
* podrażienie 
* tekkie złuszczanie naskórka 


Kiedy wykonać?

Najlepiej w okresach o zmniejszonym lub znikomym nasłonecznieniu. Niezależnie od wybranego okresu roku należy stosować krem z "wysokim" filtrem, najlepiej 50 przez cały czas kuracji a także prez miesiąc po jej zakończeniu.





Koszt zabiegów kwasem migdałowym:


Cena pojedynczego zabiegu kwasem migdałowym w obrębie twarzy waha się pomiędzy 80-220 zł (za pojedynczy zabieg). 

Należy też pamiętać że cała kuracja powinna składać się optymalnie z 6 zabiegów (480-1320 zł). 

Warto więc zastanowić się nad wydaniem takiej kwoty.







Różnica w cenie zależy od wielu czynników takich jak: 
- miejsce wykonania zabiegu (salon kosmentyczny / gabinet medycyny estetycznej), ten drugi z reguły liczy sobie za zabieg wiecej
- osoba wykonujaca zabieg (lekarz / kosmetolog / kosmetyczka)

Jako że zabieg ten nie jest inwazyjny a jedynie wymaga dużej dbałości i staranności, uważam że śmiało można poddać się zabiegowi za nieco mnie wygórowana kwotę w salonie kosmetycznym. Warto jednak zwrócić uwagę na czystość i profesjonalizm osoby wykonującej. Dobrze byłoby aby nie była to pierwsza z brzegu "tipsistka"a osoba której jesteście w stanie zaufać. W końcu podczas zabiegu kwasem migdałowym oddajecie w jej ręce swoją twarz!




MOJA OPINIA 

o zabiegu kwasem migdałowym: 


ilość przeprowadzonych zabiegów: 6 jesienią 2016 / 3 wiosną 2017 (jestem w trakcie 2 kuracji)

Rezultaty w trakcie kuracji:
Jak napisałam wyżej jesienią 2016 roku przeprowadziłam 6 zabiegową kurację kwasem migdałowym na mojej twarzy. Juz od piwrwszego zabiegu zauważyłam zwiekszoną gładkość skóry która postępowała. Po 2 / 3 zabiegu skóra uległa wyrażnemu rozjaśnieniu. Nie mogę powiedzieć żebym pozbyła się blizn potrądzikowych które posiadam ale niewątpliwie zupełnie zniknęły drobne i średnio mocne przebarwienia a te mocne są znacznie mniej widoczne. Dzięki wyrównaniu kolorytu skóry blizny są delikatniejsze i mniej zauwazalne co bardzo mnie cieszy. Dodatkowo skóra nabrała zdrowego blasku. Dużym dla mnie plusem jest zmniejszenie sie przetłuszczania skóry, znaczne zmniejszenie zaskórników w okolicach płatków nosa. Ponadto kwas dobrze radził sobie z tzw. krostkami grudkowymi. Miałam wrazenie ze w raz z każdym kolejnym zabiegiem ulegają one rozpuszczeniu. Dodatkowo efekt "wymazania" lini na czole i linii mimicznych wokół ust!

Efekt końcowy: 
Po 6 zabiegach skóra była wyrażnie gładziusieńka, miękka, rozjaśniona i promienna

Czy warto?
TAK, tak i jeszcze raz tak! 
zabiegi dają nie spektakularne aczkolwiek wymierne i zauwazalne efekty pogłębiające się z każdym zabiegiem

Trwałość efektów:
efekty sa trwałe

Czy poddałabym się kuracji ponownie?
TAK, jestem właśnie w połowie kolejnej kuracji.
Chcę pogłębić rezultaty otrzymane podczas pierwszej serii zabiegów i odświeżyć skórę przed wiosną :)




---
Jeśli czujesz się przekonana a jedynym "ALE" jest koszt zabiegu mam na to rozwiązanie które stosuje aktualnie sama. Sposobem na zmniejszenie kosztów zabiegu, jest oddanie swojej twarzy na czas zabiegu kwasem migdałowym w swoje własne ręce! 

O tym jak wykonać zabieg kwasem migdałowym krok po krotu w domu przeczytasz tutaj!








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz