czwartek, 24 listopada 2016

Recenzja: Tassimo coffe maker ekspres do kawy Tassimo na kapsułki

Tassimo ekspres do kawy na kaspułki to mój nowiutki nabytek w kuchni i moja nowa miłość. Dosyć długo nosiłam się z jego zakupem. Wreszcie kupiłam, mam i teraz podzielę się z Wami moimi wrażeniami i opinią na temat Tassimo by Bosh.








Jeszcze 4 lata temu powiedziałabym o sobie - nie piję kawy! Co ciekawe przetrwałam bez kawy - magicznego trunku całe studia. Zaczełam ją smakować dopiero po przeprowadzce do Irlandi.

Jako że Dublin ma szeroko rozwiniętą kulturę kawki "na wynos" a zwykle chłodna aura sprawia, że chętnie sięga się po kubeczek kawy - stałam się jej fanką!


Jak juz wspomnialam dlugo planowalam zakup ekspresu do kawy. Towarzyszyło temu wiele pytań które miałam w głowie i na które jako posiadaczka ekspresu do kawy Tassimo by Bosh Fidelia T42 postaram sie odpowiedzieć.

 

Ile kosztuje ekspres na kapsułki? Gdzie kupić ekspres?

Ekspres do kawy na kapsulki tassimo mozna zakupic na stronie Tassimo tutaj i jest to obok allegro pradwopodobnie najlepsze miejsce do zakupu ekspresu Tassimo. Cena miesci sie w przedziale 350-590 zlotych. Ja swoj zakupilam na promocji w Argos (popularnym sklepie internetowym w Irlandii) tutaj i zaplacilam za niego 62.90Euro czyli okolo 320zl.



 

 

Co zawiera zestaw?

 

 





W sklad zestawu Tassimo Fidela T42 wchodza elementy przedstawione na schemacie po lewej stronie:


- glowny korkus expresu
- komora na kapsulke
- pojemnik na wode
- dysk sluzacy do czyszczenia obiegu ekspresu
- podstawka pod kubek z mozliwoscia regulacji wysokosci
- panel kontrolny
-instrukcja obslugi
-kody rabatowe na kapsulki

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Dla kogo ekspres na kapsułki jest odpowiedni?

Ekspres na kapsulki idealnie sprawdzi się dla osób ceniących sobie powtarzalny smak kawy. Przygotowanie kawy z kapsulki sprawia że za każdym razem smakuje ona tak samo dobrze. Tassimo ekspres na kapsulki bedzie idealny dla osob w biegu i pragnących idealnie zaparzonej filiżanki kawy za przycisnięciem jedngo guzika.

 

Czy warto kupic ekspres do kawy na kapsułki?

Moim zdaniem jak najbardziej tak! Przekonaalam sie o tym sama i z pewnoscia zakupialbym Ekspres Tassimo na kapsułki ponownie. Inwestycja w ekspres Tassimo jest też szybko zwrotna.
Liczac na moim przykładzie sam ekspres kosztowal mnie 320zl, pojedyncze opakowanie kapsułek kosztuje 21 zł i zawiera 16 kaw.


Jakie kawy i napoje można zrobić ekspresem Tassimo na kapusłki?


Szeroki wybór kapsułek do kaw, herbat, gorącej czekolady oferuje na swojej stronie producent ekspresu Tassimo tutaj. Warto zwrócić uwagę, że pomimo sredniej ceny około 21 zł za opakowanie, pakowane są one po 8 lub 16 sztuk w zależności od rodzaju napoju. Zwykle mniejsza ilość kaw wynika z tego że do przyrządzenia napoju potrzebne jest także spienione mleko. Wówczas w opakowaniu jest kapsułek kawy i 8 mleka.

 # czarne espresso
 # kawy warstwowe
 # cappucino
 # czekolada na gorąco
 # herbaty 

 

 

 

Uwielbiam to że na wyciągniecie jednego palca mam rożnego rodzaju kawy, zarowno czarne jak i warstwowe, moją ukochaną czekoladę czy nawet aromatyczna herbatę.

Wy też korzystacie z ekspresów do kawy Tassimo by Bosh lub innej firmy?




1 komentarz:

  1. Ze względu na wysokie koszty eksploatacji nie zdecydowałbym się na zakup ekspresu na kapsułki. Ja stosuje tradycyjny ekspres, który do przygotowania kawy wykorzystuje blend espresso

    OdpowiedzUsuń