piątek, 1 stycznia 2016

Witajcie !

Witajcie w Nowym 2016 roku!

Wraz z nowym rokiem, nowymi postanowieniami i zapałem jakim napełnia wiele z nas do działania oto i jestem! tu na pustej karcie :)

Jako że jestem osobą bardzo aktywną i wiele spraw mnie porusza i interesuję postaram się pokazać wam różne aspekty, potraktuje to trochę jako experyment i z biegiem czasu zobaczę jaką formę to przybierze.


Podróże
Na pewno będą to podróże, które uwielbiam i zawsze z wytęsknieniem czekam a także planuję. Uważam że to niesamowite jak zróżnicowana jest nasza planeta i jak różnie żyją z pozoru podobni sobie ludzie! Za każdym razem, nawet najmniejszą podróż czy wycieczkę traktuję z olbrzymim entuzjazmem!
Życie w Irlandii
Kolejnym prawdopodobnie przewijającym się tematem będzie życie w Irlandii. Tak, właśnie tutaj mieszkam na codzień i o ile nie jestem w podróży to stąd do was piszę! Wiem że wielu Polaków zastanawia się nad wyjazdem z kraju, czy to do pracy czy na studia i zapewne jest ciekawe jak to wygląda tak od kuchni!
Odchudzanie
Najczęstszym postanowieniem jakie towarzyszy niemal każdemu wraz z nowym rokiem jest zrzucenie kilku centymetrów tu i ówdzie a także praca nad własnym ciałem. Nie jestem w tym przypadku żadnym wyjątkiem i aby samą siebie nieco bardziej zmotywować będę także pisała o moich poczynaniach w tej kwestii, czyli dietetycznie i sportowo!

pięknego 2016 roku i wytrwałości
Dark Blonde

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz